Merhabalar. 10 haftalık hamileyim. Bir süredir idrar yaparken zorlanıyorum. Direkt akıp gitmiyor, zor ve yavaş çıkıyor sanki. Geçtiğimiz hafta idrar yolu enfeksiyonu oldum, ilaç yazdı doktor, kullandım. Bir daha tahlil verdiğimde geçtiği söylendi. Ama o zamanın öncesinden beri hep böyle. Hamilelikten midir? 2 lt su içiyorum, yetersiz mi geliyordur? Başta önemsemediğim için doktora sormamıştım. Bilenler varsa bir aydınlatırsanız sevinirim.