Ceylincal Şeker yüklemesi sonucu şekerim baya yüksek çıktı. 2 gün sonra detaylı doktor kontrolleri olucak😕 Sizin şeker yüklemesi sonuçlarınız nasıldı? Gebelik diyabeti yaşayanlarınız oldu mu?
Sermec27 Ceylincal evet ben yaşadım açlık 93 tokluk 1 saat 196 ikinci saat 188 cıkmıştı doğuma kadar diyet yapmıştım oğlum 10 aylık 🥰
Ayse254 Ceylincal benim de açlık 70 birinci saat tokluk 183 ikinci saati 132 çıktı doktor dikkat edeceksin dedi şeker ölçüm cihazıyla kontrol ettim hep ara ara kaçamaklar yaptım malesef çok iradeli değildim 41. Haftamdayım şükür
Emossk Ceylincal ilk gebelikte şükür sorunsuz kızımı kucağıma aldım insülin günde 4 kez vurularak kızıma geçmedi neyseki şimdi yine çıktı 1.tokluk 203 2.saat 146 insülin yine başladık inşallah bebeğe geçmez 2 ay birsekilde geçiyor bebisler sağlıklı olsun da
Ceylincal İlk 50 ml yükleme yaptık 1 saat sonucu 319 çıktı ebemiz çok yüksek olduğunu söyledi, geri kalan kısım çarşamba günü doktorumla olucak😕 ama ben eve geldiğimden beri göz yaşımı tutamıyorum 😥
Zeynepppdyg Ceylincal yüksek çıkmış ama korkmayın gebelik önceside diyabeti olan biriyim gebelikte insüline başladık ,sizide insüline başlatabilir oda hiç korkulacak birşey değil hamurişi tatlı azaltın bol su için sağlıkla alalım kucağımıza inşallah🙏
Ceylincal Zeynepppdyg babam 35 yıllık diyabet hastası süreç beni korkutmuyor sadece bebeğime bişey olmasından çok korktum 😕