Kızlar selam. Hatırlayanlarınız vardır belki ben Reglimin günü gelmeden 3 ıdrar testi yaptım 2 silik çizgi çıktı 1 negatif çıktı sonra reglime 4 gün kala kan testi yaptırdım sonuç 0.2 yok yani sonrasında kahverengi akintim geldi ertesi gün regli oldum ama 3 gün sürdü normal regliden biraz az gibiydi
4.günden sonra pembe ve kahverengi akıntı olarak devam etti yani benim normalde pembe ve kahverengi akıntı ol olmaz direk adet olurum 4 gün sürer sonrasında damla kanama şeklinde olurdu sizce yerleşme kanaması olabilir mi hiç bilmiyorum kanda çıkarmıydı yada günüm var diye mi cikmadi kafam yandı 😏