Elif-mrl Kızlar merhaba hatırlarsanız 21 martta adet olmam gerekiyordu gecikince ara ara 3 kere test yaptım negatif çıktı. Daha sonrada test yapmadım. Ve hala daha olmadım. 12 de randevum var gidicez hastaneye . Benim gibi aynı sorunu yaşayan varmı
hayalbahcem Elif-mrl bnmde 12.gün gecikmem ama ben gittim kontrole çatlamadığı için regl olamamışım ama doktor 1 hfta daha bekleyelim olmazsan çatlama ilacı kullanırız dedi. Bnm 7 nisandı senin baya olmuş bebek olsaydı bu zamana kdr çıkardı diye düşünüyorum. Mevsimsel bu ay çok böyle olan var. Ama umarım güzel haber alırsın. Doktor sonrası bilgi verirsen sevinirim 😍🌸
Elif-mrl Herhangi bir sorun yok çatlama olmadığı için yumurtlamıyorsun dedi. Hamile kalmak isteyenler için bu süreç biraz uzayabiliyor dedi sizin için. Hormon testi istedi adetimin 2-3 günü gidip onları vercem