oyoyley Kayseride sistem hospitalde doğum yapanlar ya da yapacak olanlar özlem şimşek tanına gidenler var mı?
Hamisannee oyoyley ben orda yapacağım ama doktorum farklı bende merak ediyorum nasıl bı hastane acaba Niğde’den gideceğim çünkü hiç bilmiyorum
Hamisannee oyoyley benim doktorum dışardan gelip yapacak birkaç ay önce 5 bin demişti tekrar sormadım hiç