Merhaba kilo aldığım dönemde hamile kaldım , ideal kilomun 10 kilo üzerindeyim ne yazık ki. Boyum 170 kilom 73 şuan :( ilk ayım daha bu konuyu doktorumla konuşmadım. Neler önerirsiniz ? bu dönemde kilo vermek mümkün mü ? çok değil 5 kilo versem rahatlayacağım çünkü şimdiden kendimi hantal ve ağır hissediyorum