Kızlar daha öncede yazmıştım hiç açılmam sancım yok diye bu sabah 5 e doğru karnım çok sertleşti bi şüphe ettim sancıımı diye sonra kasıklarıma hafif ağrı vurdu hemen geçti sonra sıcak bişey hissettim ama çok azdı banyoya gittim kanlı su pembemsi nişan ve su birlikte gelmiş hastaneye geldik sancımın artmasını bekliyorum ve açılma varmı diye bakılıcak Allah bana da bütün hamilelere hayırlı doğumlar nasip etsin inşaAllah 💕