aygulll mrb sevgili anneler sizden ufak bir tabsiye istiyorum kafam çok karıştı şimdi benim doğum yapacağım hastanenin fotoğraf çekimi varmış bunun için nasıl bir lohusa takımı almam gerekiyor açık bir bayanım çekim zamanı nasıl giyinmek gerekiyor beyaz takım tercih edemiyorum kanama çok olur diye lütfen fikir onerirmisiniz
byzza16 aygulll ben çekim için pijama takımı yerine beyaz bir elbise almıştım daha mantıklı geldi ☺️ beyaz istemiyorsanız pembe yada mavi bir elbise alabilirsiniz cinsiyete göre
kuzeymomss aygulll bende hastanede çekim yaptırmayı düşünüyorum, bunun içinde pentinin bride serisinden gömlekli bi pijama aldım, gri parlak birşey açığım elbise tercih etmedim elbiseler hep güpürlü falan olduğu için giyemem diye düşündüm