Appayipyip diğer söylediği etkenleri inanın bilgim olduğundan yorumlayamıyorum ama şöyle söyleyebilirim 21+3 de detaylı ultrasonumu çok iyi bir perinatalog yaptı 35,5 civarında (3,5) civarında ölçtü sonrakş hafta kendi doktoruma randevumda yine aynı civarlardaydı. Öyle rahim taşıyamaz erken dolum vs hiç bi konuda ikisi de uyarıda bulunmadı. Herşey yolunda dedi iki doktorda🤷🏻♀️ Siz yine kendinize dikkat edin uzanın dinlenin çok yormayın kendinizi🌸 ama bence başka bir doktorun da görüşünü alın diğer konular içinde🍀