Novaa sizin bütçeniz baya geniş o yüzden zaten 8 bin aşağısı modellere bakmanızı önermem çünlü ciddi kalite farkı oluyor şimdş sırayla gerçketen menun kalınacak markaları öneriyorum bunların modellerini de saymaya kalksma bir sayfa dolar çünkü 😅
Anex( gerçketen hem zarif hem kaliteli bir marka ama baştan diyim çok pratik değildir.
M type ve e type bakabilrisniz)
Mamas papas( gerçkten kalitesi en bariz markalardan biridir iki modelini kullandım. Ben ocaroo ve urbo 2. Urboyu önermem asla tekelekleri berbat ve artık sarışta değil zaten ama ocarro, armodillo flip xt 3, strada modellerini özellikle öneririm en az üç çocuk büyütür)
Bugaboo( yakından bilmiyorum ama her kullananın övdüğü bir marka açıkcası ben tervih ermezdim özellikle de ant modelini çünkü iç hacmi ciddi manda küçük bir yaşında bile olmayan bebeklerin totosu zor sığıyor o kadar diyim ama övenler baya fazla ama işin garibi çoğu çok çok az kullanıp hemen satmaya kalkışmışlar buda demek oluyor ki sevmeyen de baya var 🙃)
Cybex( herlade benim için en en en iyisi budur, zamanında priam modleini 2. Elden çok kez almak istedim ama hep vazgeçtim hala da aklımda herlade ilerde kendi çocuğum olursa durumda müsait olursa alacağım tek marka bu olur 👍 ana kucağını kullandım ve kalite akıyor resmen bebek arabasınında ondan altta kalacağını sanmam her modelini öneririm size en uygununu seçebileisniz)
İnglesina( almayı eüşünmediğim bir marka herkes övüyor ama 2. Ellerjde en çok hördüğüm şey yıprnamışlık yami basbaya hemen hepsinin kumaşının üstünde tır geçilmişe dönüyor o yüzden bi müddet sonra on yıldır kullanılmış gibi olacağı kesin ben alırken açıkcası en başta estetğine dikakt ediyrodum ne ualan söyleyim, eğer dışı güzelse istediğim diğer mekanizmal özellklerine balıyorudm ve inglesina daha en baştan sçeneklerime uymazdı ama kalitesi güzwl arada kırılmışına rastlasamda çoğununki sapasağlam duruyordu. Ha bu arada en iyi modeli aptica almak istersne ilk ona bak derim)
Peg prego( bence inglesinadan daha güzle bir marka. Kalitesi bariz sürüşü güzel alan kişiyi yaeı yolda bırkamayavak bir markadaır hemen her modelini de tavsiye ederim.)
Bunlar sana önerdiklerim bide aman aman uzak dur deidkelrim var.
Mima ( benim de kullanışım bir araba tek ama tek olayı dış hörünüşü, hemen hemen herksin gözü siizn üsnüzde olur ama pratiklik sıfır konfor sıfır sürüş kalitesi sıfır yani aşdım kısa süre sonrada satrım hiç memnun kalmadım.
Stokke ( kullanmadım ama mimadan gram farkı olduğunu sanmıyorum çook kaba bir araba devasa bir araba lazım çok ağor iç hacmi dar mamas papastaki gibi yaylanamz çocuk kısaca almadım almamda tavsiye de etmem.
Doona ( kullandım çok ta sevdim ama şuan bakıyorum artılarına ve eksilerine
- tek tuşla araba oluyor
- bagaja koymanıza gerek kalmıyor
- tekelerkeli küçük o yüzden bebek içinde aşırı sarsılır
- tek yatma pozsiyonu var o yüzden bebek içinde saatlerce duramaz
- tek yönlü
- pusete göre oldukça ağır
- bebek çok aşağıda kalıyor ve bu ihtiyaç hakinde sürekli eğilmenizi gerketiri
- fiyatına rağmen kullanım ömrü aşırı kısa
Şuan sadece ikiz veya üçüz olanlara dooan öneirirm çünlü oldukça prairk olur ama yek bebeğe doonaya gelen kadar bin tane güzel seçenek var ☺️
Bunlaeın dışında kraftmıi joieymiş pregoymul bu markalara bakmanızı önermem çünkü bunların yanında onlar alt segment kalıyor ve madem bütçeniz var neden düşük alasınız ki değil mi 😅 öneridkleirmw bakmanızı öneriirm umarım en çok içinize sineni en uygun fiyata alabilrisniz bendne bu kadar 😊😇