Gozzy Selam sevgili anne adayları 🙋🏻♀️ günlük çay kahve tüketiminiz ne kadar? Türk kahvesi içiyor musunuz? Kafeinsiz kahve tüketiyor musunuz? Ben bunu doktoruma sormayı unuttum yardımcı olursanız sevinirim
Ozgeozgul Gozzy bana 4 5 bardak çay 1 fincan kahve içebilirsin dedi ama Demir emilimi için pek pek içmiyorummkahve canım isterse çay da en fazla 2 bardak oda çok açık
Nergissi Gozzy kafeinsiz kahve tüketiyorum onun bir zararı olmuyor. Çayı da çok açık içiyorum gün içinde 4-5 bardak bazen bir. Ama çikolatada da kafein var dikkat etmek lazım ben pek ona dikkat edemiyorum
Nskyhn Gozzy çay kansızlık yapar yani benim bildiğim öyle demiri alır. O yüzden kupa ile sabah akşam toplamda 1 buçuk anca ediyodur. Kahve pek sevmem aylardır hiç tüketmedim. Bence çok tüketmeyin
gorky 200mg tüketilmesi gerekiyor zaten çikolata içinde bile kafein var bardaktan bardağa değişiyor ama 1kahve bardak 50mg nikotin diye biliyorum