MissBus
Bende kansızlık var, zaten demir ve folik asit kullanıyordum. Kontrol amaçlı tahlil yaptırdığımız da hamile olduğumu öğrendim. Şimdi sanirim ya devam edicem aynı ilaçlara ya da düzenleme yapılacak takviye olarak. Bakalım hayırlısı her şey cuma günü netleşir 🌸