kızlar merhaba doğum yapalı 40 gün oldu bugün 15 gün öncesine kadar hiç bir kanama gelmedi beyaz akıntı oldu …. Ama biraz önce adet ağrısı gibi bişey hissettim karnım kasiklarim kasıldı lavaboya gittim baya kan boşaldı böyle parça parça da gittiğini hissettim hala da devam ediyor… İlk doğumum du hiç böyle kan gelmemişti doğumdan sonra 40 gün den sonra yine kanama devam eder mi fazla surermi tekrar adet süreci ne zaman başlıyor bilgisi olan yardımcı olabilir mi ?🥺🥺🥺