Mnglr 03.10.2018 de 38+3 de kontrolümüz vardı ve ertesi gün doktorum sezeryan için uygun olabildiğini söylemişti. Ne yalan söyliyeylim hiçbir zaman normal doğuma cesaret edemedim ama sezeryan sonrasındada bir o kadar korktum.. 4 eylül sabahı yatışımız yapıldı, son kontroller ve 11:00 de spinal sezeryan ile operasyona alındım. İğne yaptırmaktan korkan ben o sabah sanki film izliyormuşcasına rahattım. Taa ki ameliyathaneye çıkana kadar 😂 O atmosfer yüzünen inanılmaz gerildim ve genel aneztesi mi yapsak diye söylenirken dünyanın en mükemmel, en güzel kalpli fotoğrafçısı bana destek oldu korkularıma izin vermedi ve bende spinal sezeryanla oğluşuma kavuştum.. sakın iğneden korkmayın damar yolundan daha az acıyor.. ancak peşinden mide bulantısı ve baş dönmes yaşadım ki anında müdahale edildi. İğneden birkaç dakika sonra oğluşum yanımdaydı ki dünyanın en mükemmel hissi💙 Tek sıkıntı o gidiyor bebek odasına sonrasında dikişler sırasında Zaman geçmiyor😂 Korkulacak hiçbirşey yok ilk gün biraz ağrılar fazla ama ağrı kesicilerle hemencecik geciyor.. kızlar depend hayat kurtarıyor sakın unutmayın😊 Şimdi evimizde kuzumlayız sormak istediğiniz birşey olursa burdayım😊 Hiç korkmayın bu duygu muhteşem❤
Albertos Mnglr gözünüz aydın olsun spinal hissettinizmi ? Hemenmi uyuşuyor sonda takıldımı öyle çok merak ediyorum ki hep deli sorular 😂
Mnglr Albertos çok saolun darısı başınıza🙏🏻 Hemen uyuşuyor anında kalçamdan başlayan karıncalanma hissettim. Sonda takılmadı bana ama takılsaydıda uyuşukken takıp çıkarılıyormuş yani acımazmış bende en cok ondan korkuyordum😂
Mrsburunc Haftaya benimde spinal sezeryanla oglusuma kawusucam Allahim sizin gibi sorunsuz sağlikls sag salim doğarda ne mutly... Gule gule buyutun bebisi..😘😊