Tuba1422 vallahi hiç toplamadım , parça parça aldığımız için , sizde parça parça alın bence , misal ben bi gittiğimde bebek deterjanı , emzik , emzik biberon temizleyici , banyo süngeri , tırnak makası , tarak , pamuk , müslin , süt saklama poşeti ,göğüs pedi , alt açma örtüsü , bebek kulak temizleme çubuğu vs aldım bi 300 küsür tuttu , sonra ateş ölçer almıştım 170 ti o , hava nemlendirici aldım 240 TL , philips avent biberon aldım 110 TL , avent emzikte 130 civarı , ağız bezleri değişiyor e bebekte kasa arkasında indirimli oluyor öyle almanızı tavsiye ederim , bazen bime a101 e geliyor oraları takip edin mutlaka , süt sağma makinesi 150 civarı , olması lazım ,küvet kova maşrapa da şok A101 bim hepsinde oluyor , küvetin fiyatı geçen 100 TL idi şokta , bebek havlusu A101 e gelmişti %100 pamuk 40 TL , ıslak mendil ve bebek bezini zaten sürekli stoklamak lazım o sizde kalmış MARKASI ,biberon temizleme fırçası da bime gelmişti 7 TL mi neydi , banyo filesi bime gelmişti 15 falandı ,reflü yatağı e bebekte 100 civarıydı , daha da uzar gider liste ama çoğunluk ıvır zıvır bu şekilde