Merhaba . İdrar yaparken agrım oluyordu yüksek derece enfeksiyonum çıktı . İlaç kullandım idrar sıkıntısı geçti diye düşünüyorum tekrar tahlil verecem. Ama bu sefer büyük tuvaletimide yaparken şiddetli kasık agrım oluyor tuvalet yaparken kasıklarda agrı olması normal mıııı ? Eşliğinde Başka hıc bır belirti kötü birşey yok . 14+ 2 gün gebeyim