Keda44659 11. haftalar da başladım. Unisex kıyafetler giydireceğim için. Islak mendil ve pişik kremi de stokladım. Hemen hemen bebek arabası ve odası kaldı sayılır birde şampuan vs. 19+5 iz şuan. Son zamanlarda insan ağırlaşıyor o yüzden son aylara bırakmak istemedim.