Ahsenn Artık son 2 günüm görünüyor uygulamaya göre ama bende belirti yok. Korkularımda artmaya başladı. Normal doğumdan sonra kanama çok oluyor mu? Kanama durmaz Allah korusun birşey olacak diye çok korkuyorum. Sebebi belki duyduğum birkaç şey.
Bahar54 Ahsenn ebeler sik sik kanama kontrolu yapacaklar, baktilar durmuyor serum ile rahminizi uyararak toparlanmasini saglarlar. En son care rahim icine tampon koyuyorlar. Ama gozetim altinda olacaginiz icin bi sikinti olmaz rahat olun :)
blackberry118 Ahsenn sezaryanda 1lt kadar daha fazla kan kaybi oluyormuş normal dogumda kan kaybi daha az. Normal sartlarda.