Kızlar ben çalıştığım için bebek 3-4 aylıkken işe başlayacağım. Geçenki a101 indirimden nuk marka biberon aldım, s beden. 120 ml sanırım.
Kaç adet biberon almalıyım?
Bir de daha sonra büyüdükçe uç mu değiştirmek gerekiyor, bu sebeple artık hep nuk marka mı almalıyım? 6-18 ay mı almalıyım?
İlk bebeğim olduğu için hiçbi bilgim yok. Teşekkürler şimdiden.