GamZesrcakr bende de olmuştu illiadin kullandım evet açıyor ama 5 günden sonrası zararlı ben 1 ay bağımlı olmuştum artık bırakmam gerekiyordu kullanmayınca da burnun kapalı yemek yiyemiyordum ağzımdan nefes almam gerekiyordu en güzeli sen bir tatlı kaşığı Kaya tuzunu çay bardağında soğuk suda erit ve burnuna Çek hani denize bianda atlarsında genzin yanar ya o derece iyice Çek valla ben 2 gün yaptım çok şükür daha da tıkanmadı burnum gerekte kalmadı illiadine 💟