Bugün içimden aynısını dedim onlar hapiste biz görmeye gidiyoruz diye sizde görüş günü yazmışsınız 😄😄yarında benim görüş günüm 15+2 günlük olacak İNŞALLAH fıstıklı çikolata yiyip gidiyorum ben birde üzerine soğuk su hep oynar MAŞALLAH kudur kudur kudurur çok hoşuma gidiyor öyle izlemek onu RABBİM tüm isteyenlere hayırlısıyla nasip etsin