Benim ilk oğlum ikizler simde de 32 haftalık hamileyim ve bu da ikizler burcu olacak güzel olduğu kadar zor yanları da var tabiki mesela çok sevecen güler yüzlü neşeli merhametli çok konuşkan oğlum ama bı yandan da bir dakkasi asla bir dakkasini tutmuyo oyunlardan çok çabuk sıkılıyo bı gün çok severek yaptığı şeyi ertesi gün asla yapmıyo sevmiyorum istemiyorum diyo ağlarken bı anda gülmeye basliyo ve aşırı yaramaz aşırı hareketli bu sefer nasıl olacak bakalım 😅