Kozlar ilk gebeligimde 40+1 haftalik gelmisti normal dogum kendi sancimla bu ikinci gebeligim tik yok ne suyun oatladi ne nisanim geldi bebek daha yukardaymis dedi doktor yani kanalda degil acaba suni sanci istesem kendiliginden kanala girermi siz naptiniz