Zelaldua ahhhhh seni en iyi ben anlarım direk beni anlatmışsın 🤦♀️
Bebeğim 3 aylık , kolik. Çocuk gaz çıkartmak için çabalarken maalesef ki kusuyor 😢
Doktoru reflüsü olduğunu söyledi 🤷♀️
Emiyor , kusuyor . Mide boşalıyor tekrar emmek istiyor , emiyor taze sütle eski süt karışıyor daha çok gazlanıyor , çocuk gazlandıkça çabalıyor rahatlamak için ve yine kusuyor. İnanılmaz bir kısır döngü.
Oğlum şuan maflor plus kullanıyor sorsan çok bir etkisi oldu mu maalesef olmadı.
Bu ayın 20 sinde kontrolü var yüksek ihtimal gaviscon verecek doktorumuz 🙏
Doktorumun bana verdiği tavsiye her beslenme sonrası en az 15 dk yatırır pozisyona getirmemek , geceleri reflü yatağı ile yatırmak , gündüz yumuşak bir yastık ile yatırmak , her beslenme sonrası mutlaka gaz çıkartmak 🌸