SbhtYlmz 10 haftalık hamileyim ve çok halsizim devamlı uyumak istiyorum canım hiçbişey istemiyor.sizdede böylemi yada başlarda böyle olupta sonra düzelen oldumu çok can sıkıcı bi durum😔
Rabiaugur SbhtYlmz bende aynıydım 4. Aydan sonra geçti şimdi 8 aylık oldum uyuma isteği geri geldi maalesef bi de ağırlaştığım için yerimden kalkasım gelmiyor
Berfi SbhtYlmz 2. trimester en rahat dönem enerjin yerine gelecek canım bir ay falan kalmış. 3 de tekrar başlıyor ama uykular.
Gzmnrayd SbhtYlmz 4.5 aylk olunca gecti bulantilarim halszligim uyuma istegim .yeniden dogmus gibi bir enerjiyle 3 ay yasadim sanirm 32.haftaligim yine basa döndüm🥲
Esracicek SbhtYlmz bende öyleydim devamli uyku hali akşamları saat 8 uyur sabah 8de uyanirdim şimdi şükür gecti 18.haftalik olduk
SbhtYlmz Aleynasvr doğum yaptıktan sonrada böyle olcam die çok korkuyorum🤦🏻♀️bebeğe bakılmazki bu şekilde
Aleynasvr SbhtYlmz bende canım valla böyle bize bakacak insan lazım😀😀 ama mutlaka kuvvetini verir Allah. Zaten genelde uykusuz olacağız bebek olunca yine halsiz oluruz ama bebeğe de mecbur bakicaz ne şekilde olursak😀