Defnemmm canım benimde reglym 3ay önce gecikmişti gebeyim sanmıştım, idrarda cıkmıstı kan da’da 12.6 çıkmıstı hamileyim sandım, sonra ağrım ve lekelenmem basladı kahve bir leke sildikçe geliyordu peçeteye dra gittim tekrar kan testi yaptığında gebe olmadığım prtaya çıktı 😓 kimyasal gebelik yaşadım. Kendini odaklama nasipse hayırlısıysa de.