fatosb_ Merhaba anneler. Şuan 22 haftalık hamileyim plasentam 5 cm ayrılmış. Bu dönemde böyle olupta sağlıklı doğum yapan varmı? Doğuma kadar daha fazla ayrilirmi
SeS2019 fatosb_ 30 haftaöda ayrılmaya başlamıstı hatta kopmuştu sadece bir kac cm yapısıktı ve sezaryana alındım acil cpk şükür bebegim iyi
Saylikesma SeS2019 merhaba geçmiş olsun bebeğinizle durumunuz iyidir inşallah acaba ayrılırken bi acı hissettiniz mi şuan 32+3 üz kaç seferdir karnımın sol tarafı içten yırtılıyormuş gibi ağrıyor hareket edemiyorum ondan mı acaba endişelendim
fatosb_ Ela_nmry-16 merhaba hala aynı şükür daha fazla ayrılma olmadı. Bebeğin suyu az olduğu için haftaya doğumu baslaticaklar
Ela_nmry-16 fatosb_ nelere dikkat ettiniz peki şuan kaç haftaliksiniz kusura bakmayın cok soru sordum ama korkuyorum bende doktor bana ölçü vermedi şukadar ayrık die ama kağıtta ayrı diye yaziyo
fatosb_ Ela_nmry-16 ağır şeyler kaldırmayın. Yükseğe uzanmayin. Belli olmuyor sanırım böyle durumlarda ne olacağı. Rabbim sağlıkla kucağıniza almayı nasip etsin inşallah
Ervalii Haftamda saniyeler içinde ayrıldı asla korkmayın ama cok dikkat edin cok ciddi bi durum. Surekli dinlenin asla bi yere uzanmayin gerekirse surekli yatın ve bol bol dua edin. Doktorunuz mutlaka sık takip eder zaten. Cok geçmiş olsun.