Dilara9406 Ben 29 haftadayım ve bu ağrı 25.haftadan beri var. İlk zamanlar sadece sağ tarafta ağrı oldu adım atamıyordum hatta şişlik bile oldu neden hiç bilmiyorum. Şuan ağrı hafifledi ama şişlik kaldı. Normal Doğuma engel olur mu nasıl geçer hiç bilmiyorum randevuyu haftaya alabildim bakalım ne olacak. İnşallah hepimiz şu süreci sağlıkla geçiririz