Irmak7544 Sıfır masraf bir şey söylim.
Eğer düz renkler seviyorsan,spor olsun aman işimi görsün dersen ve beden olarak uyarsa eşinin eşyalarına bak 😂 Şuanda 31. Haftama girdim.Doğumum kasım başı muhtmelen.Mesela ben 70 kiloyum boyum 1.55 , eşim 1.85 100kg.Onun sweatleri tişörtleri filan oluyor hatta baya payı da var.Eşimin giymediği bi kaç parça ile idare etcem zaten bi hastaneye kontrole gidiyorum.
Diğer yorumlarda yazılmış zaten de ben normal kadın reyonunda lcw defacto hm de bakıp denediğim XL ve XXL beden tişört vb giyimlerin en fazla 1 ay sonra kasık bölgesinden kısalacağını anladım,o yüzden 2-3 tişört direk erkek reyonu büyük beden aldım.Göbek acayip kaldırıyor ilerleyen haftalarda direk 1 karış oynuyor.Hiç de erkek işi gibi durmuyor düz basic tişört sonucta.Yakında triko kazaklarda çıkar.
Kış gebeliği yaşayan bir arkadaşım da eşinin bir montunu giymişti.
Hamile reyonları genelde çok pahalı.