hasan__esra sayre benim yapılmıştı canım ilk basta keseyi göremedi bir doktor daha sonra başka bir doktor oradan bakalim dedi 5 haftalikti ve gordu
Masal1mM sayre ben tüp bebek tedavisi ile hamile kaldım aşılamadan ikç hafta sonra lekelenmem oldu diye gittim iki günde bir düzenli kan testi ve ultrason dedi doktor ve vajinal bakıldı her defasında çok şükür en son gebelik var dedi kadın doğum bölümüne gittim ordada kese karından gözükmedi vajinal baktı yani bi sakıncası olda alanını okumuş olan doktorlar bnh teklif etmezdi bile zor tedavi sürecinden geçtiğim halde o yüzden korkmayın
Nazendehanim sayre yapılır canım riskli gebeliklerde özellikle yapılır ve gebeliğin ilk haftalarında yapılır herhangi bir zararı yoktur .
Kubrailkan Gerekli görülüyorsa evet ben 5+5te karından ultrasonla bebeğimi gördüm ama bir sonraki hafta gittiğimizde görünmedi son anda gördü doktorum eğer gerekseydi o hafta olucaktim 🙏🥰
Nazendehanim sayre açık konuşacağım açık izah etmek için , gebelikte ilişkiye girilmesiyle aynı şey .Vajinaya gelen alet kamerayla görüntüleme yapıyor bebeğinin olduğu yere kadar uxanmiyor
minigimankara6- Benim de bakıldı ilk haftada kese gözüktü o şekilde bir sorun olmaz neden olsun doktorunuza güveniyorsanız sakince muane olun 😊 korkulcak bi durum yok
uraz_ve_annesi- Benim detaylı ultrasonda baktılar vajinal den bebeğin başının, arkasını görebilmek için hamileysen her an hazırlıklı olmak, gerekiyor vajinal bakıma ben çok gerilmiştim ama hiç hissetmedim bile 😏
Nazendehanim sayre olmaz canım o halk arasında bir söylenti bana da dediler alttan muayne olmasaydın diye hep diyecekler ama karşındaki doktor bile bile neden zarar versin ki , için rahat olsun 🌸
Yagmrr11 sayre Ben 18haftalığım halen vajinal ultrasonla bakılıyor kilolu olduğum için vajinalden daha net görüyoruz 😋
sayre Yagmrr11 anladım canım bakalım neler olcak haftaya tekrar gel dedi karından göremedik ama zaten 5 veya 6. haftada görülebiliyormuş