1995ic Merhaba kızlar 8 aylık hamileyim yavaştan kalan eksiklerimi tamamlıyorum kilo 73 boy 1.57 pijamami Xl / 2Xl sipariş verdim çok mu büyük sipariş vermişim sizce ve ic çamaşırı falan ne beden almam gerekir
Pnaar34 1995ic ayni kiloda sezaryen doguma gurdim Lcw’nin Large bedenini aldım ve cok rahat oluyor ic camasiri kullanmadım ben emdigi icin zaten sütyen tarzı takılmıyor alt tarafa da depend ya da hasta bezi kullandım ic camasirini da yanmda bosuna götürmüs oldum 🙈