bsnrd hem kaç numara kullanıyorsun bezi benim oğlumda 22 nisanda iki aylık olacak elimde iki numara baby turco var ve küçük gelmeye başladı. Yaklaşık 100 tane olduğu için onu bitince direk külot bez 4 numaraya geçmeyi düşünüyorum fazladan kampanyada aldığım için 3 numara alırsam gene yarısına gelmeden küçülür buda sızdırma yapabılir veya çok lastik izi yapar. Kampanya olduğu zaman sleppy külot bez 4 numara almıştım bir iki defa ondan taktım 4 numara bile bize çok rahat oluyor baby turconun kalipi küçük hem. Baby turco mi sleppy mi dersen sleppy daha güzelmiş kalitesi ama oda pahalı sayılıyor. En uygunu baby turco pişik yapmadığı sürece çiş kakaya daha fazla para vermeye gerek yok bence. Hem ben sık sık değiştiririm zaten fazla altını dolu islak tutmam. Hem oğlum pırt pırt yapım diye biraz biraz kakada yapıyor çoğu zaman ondan çok fazla tutmuyorum dolunca hemen değiştiriyorum