esrahmet61 Merhaba arkadaşlar ben 35 haftalik hamileyim ilk dogumum da aşırı sancım olduğu için prenses doğumu tercih ediyorum aranızda prenses doğum yapanlar var mı acba süreç nasi oliyo bı sorun oluyor mu bilgi verebilecek olan var mı
Ysmndnz esrahmet61 benimde ilk doğumum epidüral normal dogumdu güzelliği şöyle doğum esnasında hiç sancı çekmiyorsun nst ye baglıyorlar sancı yükseldigi anda ıkın diyorlar sana ebeler söylüyor sancının ne zaman geldigini ne zaman ıkınman ne zaman durman gerektigini. Ama hemen takılmıyor epidüral rahim 6 7 cm açıklığa ulaştıktan sonra takılıyor . Ben sonrasında 3 ay çok sancı çekmiştim özellikle bebegi emzirirken kasıga bele çok sancı giriyordu ama onada alışıyorsun😅
Tugbaycsy esrahmet61 ilk dogumumu öyle yapmıştım doğum rahat geçti sonrası da iyiydi ama 1 2 ay sonra omurga ağrım çok oldu aylarca dokotor doktor gezdim meğerse omurgamda eğrilik ve kamburluk ve fidik varmış epitural onu etkilemiş şimdi 2.doguma da öyle yaparsan yine omurga ağrın olur dedi doktorum sezeryan olacam bu sefer
haticerabia45 esrahmet61 eğer tüp bağlatma yapmiycak ve sezaryen olmayacak olsaydım gözüm kapalı prenses doğum isterdim kardeşim oldu sadece katater beline takilirken yanma elektrik çarpması hissi olmuş oda bir kaç saniye sürmüş doğum anında zaten kesinlikle bir şey anlamadım dedi ikinmalari hissediyorsun bebeğin toplanmasını çıkmasini hissediyorsun ama sıfır acı dedi Allah dileyen herkese bu şekilde doğumlar nasip etsin
NazliKanber07 İlk doğumum epidural olmuştu . İyi ki öyle yaptırmışım . Doğumdan sonra bol su içtikten sonra baş ağrısıda bel ağrısıda kalmıyor 🥰
Honeyinci NazliKanber07 merak ediyorum ilk sanci hissettiginiz zaman ne zaman hastaneye gittiniz bana doktor 4cm itibaren ile veriliyor acilma cok olursa epidural ise yaramaz dedi bende korkuyorm simdi vaktinde hastaneye gitmezsem acilmam cok olur busefer ise yaramaz sonra sanci cekersem diye 😂 yani sancinin 5 dkda bir gelmesi acaba gecmi olur aciklik fazlami olur
Honeyinci Ysmndnz peki 6-7 cme kadar kac saat sürdü ve sanciniz nasildi adet sancisi gibimi yoksa cok hafifmiydi 😄 ay cok merak ediyorm bende epidural ile olucamda
esrahmet61 Ysmndnz hade ya ıkınma yi onların dediğini bilmiyordum daha doğrusu etrafımda pek yapan olmadı soramadm kimse o yüzden merak ettim teşekkür edeim
haticerabia45 Honeyinci 6-7 cm e kadar yoğun büyük bir acı cekmiyorsun hafif kasılmalar oluyor ben kızımı doğum için gittiğimde 7 cm olmuştu ebe birşeyin yokmu dedi yoktu ve 2 veya 3 saat sonra oldu o açılmadan 😂🙈 ama ben çok hurma yedim kase kase ve su içtim sürekli içim dışım su olmuştu
35lavanta Benim ilk doğumum epiduralli oldu ve çok rahat ettim şimdi yine aynı şekilde olacak nasipse 🤗
Honeyinci 35lavanta hastaneye sancilariniz kac dkda bir oldukdan sonra gittiniz peki ve gittiginizde acikliginiz ne kadardi ?
haticerabia45 Honeyinci 7 cm açılma olduktan sonra takıyorlar ama inanın herkesin aynı geçecek diye bişey yok çok rahat geçti etrafımda olan herkesin.anstezi uzmanına bağlı yapan sonrasında olan o ağrı acı (beldeki yani )
35lavanta Honeyinci Ben hast suyum geldiği için gittim sancı falan yoktu daha doğrusu ben öyle sandım 1cm açıklık ve sancı varmış ama ben hissetmiyordum sabah kadar böyle sürdü sabah kendi sancılarım başladı açıklıkta artmaya başladı 4cm olunca suni sancı aldım süreç hızlansın diye ondan sonrada epidural takıldı daha da hızlandı süreç zaten ondan sonra 3-4 saat içinde tam açıklık oldu ve 15 dakika içinde doğurdum 🌸
BusraOzhan esrahmet61 şahsen ben doğum anına gelene kadar sancı hissetmedim ama doğum anındaki herşeyi hissettim 🤷🏻♀️
Honeyinci haticerabia45 bende hurmaya basladim bu hafta insallah ise yarar 😂 ay iyi bari ya benim doktorumda 4cm den sonra epidural yaparlar dedi demekki 4 cme kadar cok siddetli birsey yasamam tabi herkesin bunyesine gore belki degisiyordur. Anestezi uzmaninada cok bagli oluyor evet bende hastaneme sordum tecrubelimi diye 😂