arkadaşlar 32. haftamdan beri rahimde yumuşama var ciger gelistirici iğne bile oldum 37+3 haftamdayim çok şükür 👏🏾 gelmeye niyeti ypk gibi acilmam sanki olmuycak gibi ôzel hastane 42. haftaya kadar bekliyormu peki yoksa zorunlu sezaryan yazar 40. haftadada alırmi ben normalde cok korkmaya başladım 😔🙄zaman yaklaştıkça zorunlu sezaryan yazar insallah diyorum