sumelegi canım gündüz hareket halinde olduğumuz için bebek anne karnında genelde uyuyormuş, yani biz hareket ettikçe içerde sallanıyorlar o yüzden uyuyorlar hoşlarına gidiyor. Hatta doğunca bu yüzden ayakta ya da beşikte sallıyarak uyutuyoruz öyle sevdikleri için😀 Geceleri de hareketsiz olduğumuz için yatakta, uyanıp hareketlenmeye başlıyorlar ben de çok araştırmıştım🙈