Arkadaşlar acil yardım şimdi ben renglme göre 35+3 ama ultrasona göre bebek 38 kilosu 3400 suan doktor çok iyi Bebek’te sorun yok suyuda iyi diyor yA doğum hangisine göre oluyor anlamıyorum hazırlıklı ol dedi bana ama daha 35 deyim basına böyle biseh gelen varmı bebek önden gidiyor tamam da erken mi doğacak yani bu şekil doğum yapan varsa yardımcı olur mu bu arada nst de sancım çıktı ama alttan muayene fe açılman yok dedi