HamişLer hamiLe kaldığımdan belli çok sık tuvalete gidiyorum her dakika nerdeyse ama bu aralar daha sık olmaya başladı 28+5 haftalığım böyle aşırı derecede tuvalet im geliyor gbi oluyor hani tuvaletinizi tutarsınız ağrır ya böbrekler afedersiniz ucunda hssedersiniz aynen o şekil oluyor gidiyorum ama azıcık yapıyorum 🙈 ve daha tuvaletten ckmadan yine aynı o şikayetlerim oluyor acaba bebek baskı yaptığı içinmi oluyor? aranızda bu durumu yaşayan varmı??