Serenay4 Son 1 ayım var birden sol elimde 3 parmağım karıncalanır gibi oldu öyle kaldı doktora sordum hamilelikte oluyormus ama çok rahatsız edici Var mı çözümü olan
yesilkedi Serenay4 benimde hamileliğimde sabahları soğuk suya elim değince sol elimde üç parmağım uyuşuyor ama gitmedim hiç doktora boynumla alakalı diye düşündüm
daphnesmomm Serenay4 maalesef ben 2 aydır her gün 2 elimde de yaşıyorum bunu,ben bi çözümünü bulamadım🥺 gün içinde de çoğu zamqn parmaklarım uyuşuk,bileklerim ağrılı oluyor. 35. Haftaya giricez,inş doğumdan sonra geçer diyorlar bakalım😌