Kizilkafaa Anneler, ben ve benim gibi ilk gebeliği ve cok bilgisi olmayan anneler adına sizden bir ricam olacak🙏🏻 Alışverişe yeni başlayacağım. Neyden ne kadar almam gerekiyor sizce? İşte örneğin yenidoğan zıbın şu kadar 0-3 ay şu kadar tarzında.. Bilgilerinizi paylaşırsanız cok mutlu olurum🧡🌹
annenur Kizilkafaa yani ben de yeniyim bı tecrübem yok ama bebeklerin hızlı büyüdüğü yenidgoandan çok 0,3 almam gerektiğini söylediler 2,3 takım aldım yenidoğan onun dışında 0,3 - 3,6 ya ağırlık verdim
Nazlimom Kizilkafaa ebebekten ↉ ay çıtçıtlı zobın almıştım onlar cok kullanıslı tulum ve tek altlarda baya gidiyor