İki gündür bacaklarımda ve karnında acayip ağrılar var karnım kasiliyo bebek bı tarafa toplaniyo 17 haftalık olduk 3. Hamileliğim ama diğerlerinde bu aylarda böyle bişe yaşamadım regl olucakmisim gibiyim bacak ağrısı ve karın ağrısı tuhaf bı şekilde geçmedi kanama var mı acaba diye kontrol ediyorum yaşayan oldu mu acaba bilen bı yazabilir mi 🌸