Sedaaa95 aslhankrhan94 ya dün gece denedim ama hiç uyuyamadım. Biraz bakındım bir doktor şuan 12 13 haftalarda sıkıntı değil falan dedi bilemedim ki senin gibi yatma diyende var 🙄
aslhankrhan94 Sedaaa95 Şuan problem olmaz belki ama şimdi alıştırmazsan sonrda daha çok zorlanırsın 😟
2cocukluana Sedaaa95 solda uyuamıyorum ya kizimdada uyuyamamistim sabaha kadar oyursam gene sola yatinca uyku yok sag tarafa yattigimda uyuyorum onada artik yapacak birşey yok.
Sedaaa95 TugceArslan evet bazıları 12 13 haftalar için sorun değil diyor bazıları yinede sola yatın diyor anlamadım gitti valla
TugceArslan Sedaaa95 Sola yatmak en iyisiymiş ama zorlamayın kendinizi diyorlar. Vücudun en rahat ettiği şekli bulursunuz🙏🏼
Merve_balaban123 Sedaaa95 doktorum bana uykuya karışmıyorum dedi sadece sol tarafına yat mutlaka gün içinde dedi uzanırken fekan sol tarafına uzan dedi
Sedaaa95 Keho2626 evet işte korkmaya başladım kimi öyle diyor kimi tam tersi bende alışmaya çalışsam iyi olacak😬😁
Nurgl34 Sedaaa95 bende 13 haftalığım ama yüzüstü yattığimda karnımda baskı hissediyorum böyle vazgeçtim yüzüstü yatmaktan 😂
Sedaaa95 Nurgl34 ben hissetmiyorum sadece korkuyorum onun dışında bir şey yok sendeki gibi olursa belki bende değiştiririm😁
egkoz Tek uyuyabildiğim pozisyondu ama hamileyken öyle yatılmıyor gibi şeyler duyduktan sonra doktoruma sordum ya sağına ya soluna yat 16. haftaya kadar da sırt üstü yatabilirsin ama kesinlikle yüzüstü yatma dedi bilemiyorum ben kendimi alıştırmaya çalışıyorum yatmıyorum.
findiklibadem Sırtüstüde yatmayın, sağa da yatmayın, sadece sola yatın diyorlar ama yapamıyorum🥲😂 sağ sol sırtüstü herşey var 🤷♀️
Seyma_slk Sedaaa95 merjaba canım bende 13haftalik gebeyim bebelerimiz emsal olacak insallah.. cinsiyetin belli mi
Sedaaa95 Seyma_slk yok daha belli değil pazartesi kontrole gideceğim belki belli olur 🥰 senin ki belli mii
Sedaaa95 TugceArslan bugün sola yatmayı deneyeceğim olmadı hamile yastığı alıp onunla deneyeceğim artıkkk😁