Bkyya dentin ayy ben ilk net hissetmeye başladığımda gece uyku sersemi eşim dürtüyor sandım 😁 şuanda da kaburgalarıma vurarak kırmaya çalıştığını iddia ederim ama kanıtlayamam 🤦♀️ öyle bişey
Laleliiiiiiii Merhaba canım bebek hareketleri çok değişik bişey yaa bildiğin içinde bebeğin oynadığını hissediyorsun vurmasını falan bişeye benzetemiyorum ben deri altından vuruyor yani 😂😂😂😂
Haticezeynep İlk hissettiginde minik kıpırdanmalar seyreme gibi bı süre sonra tekmesini hissediyorsun zaten
Limonzeytin İlk 16 hftada hissetmeye başladım sağ tarafmdadır hep baştanberi kıızım ordan pıt pıt yapıp kaçıyodu sanıyelk hafiften. Şuan 21 oldum baya kuvvetlendi uyurken bile hissediyorm ortada,sağda takılıyo vuruyo çok güzel his😍😍😍🤲
Eslem3543 Bazen karnımın içinde kazı çalışması olduğunu düşünüyorum 😄😄😄 bazen birine dokunup itersin ya oyle degisik tekmeler el hareketleri falan 🤣🤣🤣