Esrakky Kizlar urfadaki arkadaşlarima bir sorum olacak detayli ultrason cok pahali ozelde acaba devlete yaptirabilirmiyim ? Birde doktora gitmeden once randevu alipmi gitmem gerekiyor yoksa randevusuzda gidebilirmiyim ? Randevu alamadim malesef
Neva09 Esrakky academia da 110 TL olması lazım hangi hastaneden sordunuz siz ? Devlet hakkında bilgim yok malesef
3babymom Esrakky devleti bilemiyorum akademi ile ilgili de bilgim yok benim doktorm bana Nev hospitali önerdi muhtelemen oraya giderim yine de bilemiyorum
Neva09 Esrakky Şinasi beyin ki normal detyalısı sorunlu çıkanların gittiği oluyo genelde 5 boyutlu normal hastanelerin radyoloji uzmanlarının baktığı yeterli academiada iki bebeğimin ki de yapıldı ben memnun kaldım. Ama takibim de o hastanede Dr muayenesi ile 200 ü geçer heralde..
3babymom Esrakky burada bı arkadas demişti 400/500 diye ben de tam bilmiyorum nereye gidip yaptıracağıma karar veremedim bayramdan sonra gidin dedi ama muhtemelen Nev e giderim çünkü o Dr iyi diye duydum en azından uzun uzun detaylı bakar inceler yine de bilmiyorum bayram gelsin geçsin bakicam duruma
denizinannesi6163 Academiada 200tl kadın doğuma gdiıyprsn o seni yönlendiriyor cnm kahvaltını yapıp gidiyorsn tatlı şeyler ye diyor sana 10-15dkkda bakıyor yönlendirdiği doktor ben memnun kalmıstım