gizeMutlu normal doğum dayanılamayacak bi şey değil ama bu senin ruhsal sağlığınla da alakalı.Eğer çatın müsaitse hep derim kediler bile doğuruyo 🙈
Sancılar ani bıçak batmaları gibi geliyor ve çok kısa sürüyor sonlara doğru yani artık doğum başladığında sen yatarken sancı aralarında artık uyuyoe gibi oluyorsun doğum anını falan hissetmiyorsun yani hafif baygınlık hali gibi düşün sonra bebeğin sesini duyuyosun bi ayılma geliyo o sırada eşi çıkıyor orda biraz karın ağrın oluyor sonrası sıfır ağrı sıfır sancı istersen ayakta çık doğumhaneden.Ki ben epiyoztomi dikişim olmasına rağmen bunları diyorum bi de olmasa sen düşün halay bile çekerdim heralde 😄
bir de doğum öncesinde her sancıyı ayakta karşıla yatma yatınca daha ciddi kramplar geliyor mümkün olduğunca dolaş yürü odanda.
Her sancı geldiğinde hatırla bebeğine bir adım daha yakınsın bundan daha güzel ne olabilir. 9 ay taşıdığın meleğinin sana anne ben sağlıkla normal biçimde geliyorum deme şekli bu sancılar.
Ama çatın müsait değilse dünyanın sonu da değil sezeryan yeter ki ikiniz de sağlıkla kavuşun.
Ben doğum ve bebek fotoğrafçısıyım her zaman sezwryan bana daha zor gelmiştir Allah yüzüme güldü normal oldu doğumum,sezeryandan korkuyordum ben.İnşallah ikinci doğumum da kolay olur.
İnşallah senin de hepimizin de sağlıkla gelir bebişleri 🙏🏼 aklına takılan her şeyi sorabilirsin