gizeMutlu sarı kantaron gerçekten çok şifalı bi bitki. Ben de doğalını bulup alacağım hem kendim için hem de bebiş doğduğunda pişik olma ihtimaline karşı saf zeytinyağı ile dönüşümlü kullanacağım canım 🥰 cilt yaralarına, yanıklara, çatlaklara çok iyi geliyor. Ben bi dönem sivilce izlerim için bile kullanmıştım 😌 yüzüne her gün sürersen sivilce yapabilir, haftada bikaç kez bi iki damla kadar yeterli olur. Göbeğin falan hamilelik yüzünden çatladıysa ona da sürebilirsin. Şifa olsun 🥰🙏🏻