healthy_life 25 gündür doğum yaptım halen çekiyorum ne kremler denedim ne ayva çekirdeği jeli boş daha bıraktım.sadece en son krem sürüp hava alması gerektiğini duydum bi yerden onu yaptım biraz daha iyi ama bebek emdikçe yine yara açılıyor malesef ve o göğsümde süt diğerine göre az . Gözünüze krem sürdükten sonra çay süzgeci koyun üstünü kapatmayın ki hava alıp düzelsin