Dolunaybelinay 5 aylık olduk bile. Göbişimiz de belirgin olmaya başladı. https://imgyukle.com/i/RuehvQ Sizler kaçıncı haftada sınız ♥️
Meltemm06 Dolunaybelinay bizde bugün 20.ci haftaya girdik ama iki gündür bir baş ağrısı var tansiyonum da normal beni endiselendiriyor bu durum parol içtim geçmedi
Dolunaybelinay Meltemm06 bebişiniz hareket ediyor mu benım akşam ve shaur da ediyor 😂 gunduz galiba uyuyor
Dolunaybelinay Meltemm06 çok geçmiş olsun ♥️ kontrole gidin isterseniz bide oruç tutuyor sanız onun da etkisi olabilir
afrAybars Dolunaybelinay evet canım 16.haftadan itibaren hissediyorum benim 2.gebeliğim olduğu için erken hissettim ama ilk gebeliğimde 19.haftada hissetmeye başlamıştım ☺️
Bayancorek Dolunaybelinay Evet 16+4 de hissetmeye başladım ilk gebeliğim. Şu son 1 haftadır daha hareketli, gece uyutmuyor bile şimdiden. 🌸😬
sunset_momy Minikkus0101 benim 22 nisanda randevum var kötü bir şeyle karşılaşmaktan çok korkuyorum. Sizin en yakın randevu ne zaman güzel haberler alalım inşallah
Minikkus0101 sunset_momy Amin inşallah benim de 9 mayısta detaylı usg randevum var hayırlı haberler alırız inşallah insan çok korkuyor böyle olunca aklım hep onda