glsmsengl 6+5 te gittim hem bebeği hem kalbinin pıt pıt attığını gördük ama dinletmedi daha çok küçük gelişim sürecinde olduğu için dedi görmek bana yetti zaten bir sonraki randevumuz 10-11 haftaliga denk geliyor inşallah o zaman gümbür gümbür dinlemek nasip olur sen duydun mu kuzum?