Bkrts_irem6513 Arkadaşlar 2 düşüğüm var kan pıhtılaşması testi yapacağım Sonuçları ne zamana çıkar acaba bir bilginiz var mı
RojdaK Bkrts_irem6513 bende de var canım . Genel de 3 ay dıyolar ama bulunduğun şehirde 10 kişi aynı testi yaptırmak ıcın kan verırse o kota dolduğu gıbı gonderıyolar Ankara’ya . Benım ki 20 günde çıkmıştı sonucum
Bkrts_irem6513 Annesininportakali53 bende bölge eğitim araştırma hastahanesinde yapacam 1 aya çıkar o zaman değil mi
Elibo Bkrts_irem6513 bunun cevanını en net yaptıracagın hastane verır canım ben devlette yaptırsım 1 aya yakın cıktı. Okadar beklemem dıosan özel labaratuarlar var ama bu testi yaptırdıktan sonra illaki hemotolojiye gitmelisin bunuda unutma