Mervevera bende ilk sezaryen ameliyatımda sadece kesi yapılan bölgeyi yaklaşık hissetmem 1 yıl sürdü onun açıklamadı sinirler kesildiği için ve tek tek dikilmesi mümkün olmadığı İçin kendi iyileşme ve birleşmesini beklemek ama büyün vücut garip doktoruna bir danış bence